Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПістунов, І. М.
dc.date.accessioned2022-07-07T08:21:12Z
dc.date.available2022-07-07T08:21:12Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationПістунов І. М. Концепція оптимізації продажу товарів, які споживаються сезонно / Пістунов І. М. // Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці : матеріали І міжнародної науково-методичної конференції, 1-4 квітня 2009 року, Чернівці. – Чернівці : ДрукАрт, 2009. – С. 315-316.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161013
dc.description.abstractЗначна кількість продукції має сезонне споживання. Це не тільки продукти харчування, але й будівельні матеріали, послуги, фінансові операції тощо. Для прогнозування сезонних процесів було застосовано модель. За допомогою такої моделі періодичних економічних процесів раніше було отримано прогнозуючі моделі cпоживання палива енергогенеруючою компанією, потоку замовлень на підприємство зв’язку, залежність прибутку приватного підприємства від свого попереднього значення, виконано ефективне прогнозування інфляції на 2008 рік.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДрукАртuk_UA
dc.subjectсезонне споживання продукціїuk_UA
dc.subjectоптимізація продажу сезонних товарівuk_UA
dc.subjectрозрахунок обсягу продажuk_UA
dc.titleКонцепція оптимізації продажу товарів, які споживаються сезонноuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу