Підвищення ефективності діяльності підприємства сфери послуг
Resumen
61 сторінка пояснювальної записки, 13 рисунків, 11 таблиць, 42 використаних джерел.
СФЕРА ПОСЛУГ, ТУРИСТИЧНІ ПОСЛУГИ, ПІДПРИЄМСТВО, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА, ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ
Об’єкт дослідження – є процес забезпечення ефективного управління підприємницькою діяльністю в сфері туристичного бізнесу.
Предмет дослідження – є теоретичні та практичні засади управління підприємством сфери послуг.
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та аналізі туристичних послуг з точки зору стратегії підвищення ефективності діяльності підприємства.
Методи дослідження – метод систематизації, порівняння, аналітичний, графічний.
Отримані результати. У першому розділі розкрито аналіз стану сфери послуг та туристичної галузі в Україні. Визначено вирішення проблем та перспектив розвитку галузі.
У другому розділі була складена загальна характеристика діяльності туристичного підприємства, здійснено аналізу діяльності та економічна діагностика.
У третьому розділі розробені пропозиції щодо підвищенню ефективності діяльності підприємства сфери туристичних послуг, за рахунок переорієнтування в поствоєнний період на внутрішніх та в’їзних туристів.