Обґрунтування стратегії розвитку підприємства торгівлі
Abstract
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему «Обґрунтування стратегії розвитку підприємства торгівлі» включає 63 сторінки, 11 рисунки, 11 таблиць, 27 використаних джерел.
Об’єкт дослідження – процес формування стратегії розвитку торговельних підприємств.
Предмет дослідження – сукупність теоретичних положень, наукових, методичних підходів та практичних рекомендацій щодо удосконалення стратегії розвитку торговельного підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення існуючої стратегії розвитку торгового підприємства, що збільшить кількість клієнтів та позитивно вплине на результати господарювання.
Методи дослідження – узагальнення і систематизація, аналіз, графічний метод.
Отримані результати. У першому розділі досліджені теоретичні основи формування стратегії розвитку торговельних підприємств.
У другому розділі проведені аналіз та оцінка діяльності торговельного підприємства Colin’s.
У третьому розділі наведені рекомендації щодо удосконалення стратегії розвитку компанії Colin’s.
Сфера практичного застосування результатів роботи – суб’єкти підприємницької діяльності у сфері торгівлі.