Напрями підвищення ефективності діяльності підприємства у сфері туристичних послуг
Abstract
Об’єкт дослідження – процес діяльності підприємства на ринку туристичних послуг.
Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти забезпечення ефективності діяльності підприємницької організації сфери туристичних послуг.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо забезпечення ефективності діяльності підприємства сфери туристичних послуг.
Методи дослідження: узагальнення, систематизації, економічного аналізу, аналітичний, графічний та табличний методи.
У першому розділі узагальнено теоретичне підґрунтя ведення бізнесу у сфері туристичних послуг та надано характеристику сучасному стану функціонування підприємницьких структур на ринку туристичних послуг.
У другому розділі визначити переваги та напрями розвитку туристичних послуг у Закарпатській області та проведено аналіз стану та перспектив ведення підприємницької туристичної діяльності в Закарпатській області.
У третьому розділі визначено шляхи забезпечення туристичної привабливості територіальної громади та обґрунтовано напрями підвищення ефективності функціонування компанії «Перечинська мануфактура».
Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємницькі організації сфери туристичних послуг при прийнятті рішень щодо підвищення ефективності їх діяльності.