Напрями підвищення ефективності підприємницької діяльності малого підприємства на ринку послуг
Abstract
Об’єкт дослідження – процес діяльності малого підприємства на ринку послуг.
Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти забезпечення ефективності діяльності підприємницької організації сфери послуг.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо забезпечення ефективності діяльності малого підприємства на ринку послуг.
Методи дослідження – у вирішенні поставлених завдань була використана система сучасних загальнонаукових методів: теоретичного узагальнення, систематизації, економічного аналізу, експертних оцінок, графічний і табличний.
Отримані результати. У першому розділі структуровано та узагальнено теоретичне підґрунтя ведення малого бізнесу у сфері послуг, проаналізовано сучасний стан функціонування малих підприємств на ринку послуг.
У другому розділі надано характеристику та проведено аналіз стану і оцінено перспективи функціонування компанії «SAHAR».
У третьому розділі визначено напрями підвищення ефективності підприємницької діяльності компанії «SAHAR».
Сфера практичного застосування результатів роботи – малі підприємницькі організації сфери послуг при прийнятті рішень щодо підвищення ефективності їх діяльності.