Напрями підвищення ефективності електронної торгівлі
Abstract
Об’єкт дослідження – процес здійснення електронної торгівлі в компанії.
Предметом дослідження – теоретичні, методичні та практичні методи підвищення ефективності електронної торгівлі.
Мета дослідження –теоретичне обґрунтування та розробка практичних підходів щодо підвищення ефективності електронної торгівлі в компанії VP – COINS, що дозволить залучити більше клієнтів та підвищити доходи компанії.
Методи дослідження. В роботі використано наступні методи дослідження: аналізу та синтезу - для визначення поняття електронної торгівлі; метод економічного аналізу – оцінки показників ключових метрик воронки продаж; метод наукового узагальнення – для формулювання стратегії просування та загальних висновків.
Отриманні результати. У першому розділі досліджуються теоретичні основи поняття та сутності електронної торгівлі, її особливості, а також напрямки підвищення. Розглядаються показники ефективності електронної торгівлі.
Другий розділ присвячений оцінці діяльності компанії VP – COINS та обґрунтуванню напрямків підвищення ефективності процесу електронної торгівлі.
У третьому розділі розроблені рекомендації щодо удосконалення стратегії просування інтернет магазину VP – COINS, здійснюється аналіз ефективності електронної торгівлі.