Удосконалення підходів зі стратегічного управління підприємством з аеродизайну
Zusammenfassung
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему: «Удосконалення
підходів зі стратегічного управління підприємством з аеродизайну» включає 88
сторінок, 19 рисунків, 9 таблиць, 32 використаних джерел.
Об’єкт дослідження – процес формування удосконалення підходів зі
стратегічного управління підприємство з аеродизайну.
Предмет дослідження – теоретичні, методичні та практичні засади
формування удосконалення підходів зі стратегічного управління підприємством.
Мета роботи – обґрунтування методичних підходів та розробка практичних
шляхів зі стратегічного управління підприємством з аеродизайну
Методи дослідження – аналіз та синтез - для визначення теоретичних засад
удосконалення підходів зі стратегічного управління підприємством з аеродизайну;
метод економічного аналізу – для оцінки показників ефективності використання
того чи іншого виду послуг; метод наукового узагальнення – для формулювання
наукових задач та загальних висновків; методи економіко-математичного
моделювання для визначення споживацьких вподобань щодо надання послуг з
аеродизайну.
Отримані результати. У першому розділі досліджені теоретичні основи
стратегічного управління підприємством з аеродизайну.
У другому розділі проведено аналіз та оцінку конкурентоспроможності студії
свята «Витівники».
У третьому розділі обґрунтовані напрями удосконалення підходів зі
стратегічного управління студії свята «Витівники».
Сфера практичного застосування результатів роботи – результати
магістерської роботи можуть бути використані підприємствами з аеродизайну.