Розвиток роздрібної торгівлі товарами та послугами в умовах цифровізації суспільства
Zusammenfassung
Пояснювальна записка: 74 стор., 24 рис., 15 табл., 40 джерел, 4 додатки,
презентація PowerPoint.
Об’єкт дослідження: роздрібна торгівля як процес.
Мета роботи: визначення пріоритетних заходів розвитку роздрібної
торгівлі товарами та послугами в умовах цифровізації суспільства.
В роботі визначено пріоритет людського чинника в заходах забезпечення
якості обслуговування клієнтів підприємств роздрібно торгівлі за умов
цифровізації їх взаємодії.
У першому розділі визначена сутність роздрібної торгівлі товарами як
процесу, проаналізовані публікації з питання управління розвитком торгівлі.
У другому розділі: визначений стан та тенденції роздрібної торгівлі
товарами в Україні; проаналізована сутність процесу цифровізації суспільства та
його впливу на торговельний бізнес; здійснена оцінка рівня використання
інформаційно-комунікаційних технологій суб’єктами підприємницької
діяльності в сфері торгівлі
У третьому розділі розроблені заходів розвитку онлайн-продажів в бізнес моделі роздрібної торгівлі малої та крупної торговельних мереж