Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛукіної Ольги Віталіївни
dc.date.accessioned2022-10-15T21:45:45Z
dc.date.available2022-10-15T21:45:45Z
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161654
dc.description.abstractПояснювальна записка: 90 стор., 24 рис., 9 табл., 36 джерел, презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: процес мотивації персоналу банківської установи. Мета роботи: обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних заходів щодо мотивації працівників комерційного банку. У першому розділі визначено теоретичне підґрунтя мотивації персоналу банківської установи. Встановлено сутність та зміст процесу мотивації персоналу комерційного банку. Узагальнено наукові підходи до забезпечення ефективної мотивації персоналу комерційного банку. У другому розділі був проведений аналіз методичних засад формування мотиваційних важелів в управлінні персоналом комерційного банку. Визначено особливості функціонування банківського сектору та його кадрового забезпечення. Надано характеристику та здійснено аналіз кадрової політики АТ «Акцент-Банк». Проаналізовано систему управління мотивацією персоналу АТ «Акцент-Банк». У третьому розділі визначено та обґрунтовано заходи з удосконалення методичних засад мотивації персоналу АТ «Акцент-Банк».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectУПРАВЛІННЯ, ПЕРСОНАЛ, КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК, СИСТЕМА МОТИВАЦІЇ, МОТИВАЦІЙНІ ВАЖЕЛІuk_UA
dc.titleУдосконалення методичних підходів до управління мотивацією персоналу комерційного банкуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу