Перегляд 2020 рік випуску маркетинг Бакалаври по назві
Зараз показуються 21-22 з 22
-
Формування маркетингової стратегії підприємства
(2020-01-13)У кваліфікаційній роботі проаналізована маркетингова діяльність підприємства, а також проаналізовано внутрішнє і зовнішнє середовище підприємства за допомогою VRIO –, IFAS –, EFAS – і PEST – аналізу. Об’єктом дослідження ... -
Формування інструментів просування підприємства на ринку побутових послуг
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку побутових послуг, виконано аналіз внутрішнього (сильних та слабких сторін) та зовнішнього (можливостей та загроз) середовища. Провeдeно маркeтинговe ...