Listar 2020 рік випуску маркетинг Бакалаври por fecha de publicación
Mostrando ítems 1-20 de 22
-
Дослідження споживчої лояльності в системі прямого маркетингу
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі досліджено особливості споживчої лояльності в системі прямого маркетингу підприємства, що діє на ринку косметичних та парфумованих засобів. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та ... -
Поведінкові особливості споживачів при виборі товарів з маркуванням на відповідність добровільним міжнародним стандартам
(2020-01-13)Об'єкт дослідження – поведінка споживача на ринку споживчих товарів. Мета дослідження – визначення напрямів маркетингових дій для досягнення широкої лояльності до товарів з маркуванням на відповідність добровільним ... -
Формування асортименту послуг підприємства на ринку розважальних атракціонів України
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства «Забава». Діяльністю компанії є надання послуг з розважальних атракціонів. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe. Провeдeно маркeтинговe ... -
Вивчення ставлення споживачів до певної торгової марки
(2020-01-13)Об'єктом розроблення є маркетингова діяльність сучасного підприємства роздрібної торгівлі.Sassofono, магазин знаходиться на Зоряном бульварі 1. Метою кваліфікаційної роботи є розробка заходів по удосконаленню маркетингової ... -
Формування інструментів просування підприємства на ринку побутових послуг
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку побутових послуг, виконано аналіз внутрішнього (сильних та слабких сторін) та зовнішнього (можливостей та загроз) середовища. Провeдeно маркeтинговe ... -
Дослідження маркетингових комунікацій Інтернет-магазину на ринку послуг
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та просування Інтернет-магазину Chocoberry_dnepr, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) ... -
Особливості формування попиту та стимулювання збуту торгівельних підприємств
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність торгівельного підприємства на ринку FMCG кондитерських товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості ... -
Дослідження факторів, що впливають на вибір складних споживчих послуг
(2020-01-13)Об'єкт дослідження – поведінка споживача на ринку складних споживчих послуг. Мета дослідження – визначення напрямів маркетингових дій для формування стійкої лояльності споживачів щодо складних споживчих послуг. Методи ... -
Розроблення продуктової стратегії підприємства на промисловому ринку
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментний портфель підприємства на ринку спецій та прянощів, а також виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Об’єкт дослідження: маркетинговий механізм, що формує ... -
Маркетингове дослідження особливостей споживчих вподобань на ринку послуг
(2020-01-13)Об'єкт дослідження – поведінка споживача на ринку споживчих послуг. Мета дослідження – визначити стандарт вподобань отримувача послуги та запропонувати комплекс маркетингових дій для впливу на прихильність споживача до ... -
Дослідження каналів взаємодії з клієнтом в омніканальному маркетингу
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку розливного пива, виконано аналіз внутрішнього (сильних та слабких сторін) та зовнішнього (можливостей та загроз) середовища. Провeдeно маркетингове ... -
Удосконалення системи маркетингових комунікацій компанії на ринку громадського харчування
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємств України на ринку громадського харчування, також було проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та ... -
Формування маркетингової стратегії підприємства
(2020-01-13)У кваліфікаційній роботі проаналізована маркетингова діяльність підприємства, а також проаналізовано внутрішнє і зовнішнє середовище підприємства за допомогою VRIO –, IFAS –, EFAS – і PEST – аналізу. Об’єктом дослідження ... -
Програма стимулювання збуту та пропозиції з її впровадження в маркетингову діяльність
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, а саме кав'ярні «Кава Muse», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. ... -
Дослідження поведінки споживачів з метою удосконалення асортименту
(2020-01-13)У кваліфікаційній роботі проаналізовано фінансово-господарську діяльність та маркетингову діяльність, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище, проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів та визначені ... -
Просування мережі фірмових магазинів на ринку товарів для риболовлі
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та просування мережі фірмових магазинів на ринку товарів для риболовлі, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище ... -
Дослідження процесу споживчого вибору на ринку товарів попереднього попиту
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок стокового взуття, виконано детальний аналіз внутрішніх та зовнішній чинників магазину. Було проведено маркетингове дослідження, створений профіль цільової аудиторії стокового ... -
Формування асортиментної політики підприємства та логістика дистрибуції на ринку послуг
(2020-01-13)У кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментну політику підприємства, логістику дистрибуції у площині маркетингової діяльності на ринку послуг, визначено сильні та слабкі сторони підприємства. Проведено маркетингове ... -
Формування комплексу маркетингу підприємства на промисловому ринку
(2020-01-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та комплексу маркетингу підприємства з продажу імпортних лакофарбових матеріалів на ринку лакофарбових матеріалів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні ...