Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВоронова, Вікторія
dc.date.accessioned2023-01-07T12:56:34Z
dc.date.available2023-01-07T12:56:34Z
dc.date.issued2020-01-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162003
dc.description.abstractОб'єктом розроблення є маркетингова діяльність сучасного підприємства роздрібної торгівлі.Sassofono, магазин знаходиться на Зоряном бульварі 1. Метою кваліфікаційної роботи є розробка заходів по удосконаленню маркетингової діяльності підприємства, спрямованих на забезпечення обізнаності торговельної марки «Sassofono». Положення, що захищаються: процес дослідження чинників впливу на вибір товарів певної торгової марки споживачем на ринку роздрібної торгівлі уособлює у собі увесь спектр факторів, що можуть вплинути на споживача у процесі прийняття рішень. Методи дослідження, що були використані в роботі: статистичний метод (при проведенні аналітичних оцінок результатів маркетингового дослідження); опитування; метод експертних оцінок, ABC-аналіз, XYZ-аналіз; аналіз конкурентоспроможності; сегментування покупців; IFAS-аналіз; PEST- аналіз; EFAS-аналіз; SWOT-аналіз. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення : Фінансовий стан ТОВ «Sassofono» в цілому є задовільним. За останній рік відбулося зростання об’ємів. Для підвищення обізнаності торгової марки слід застосувати ефективний канал просування такий, як Instagram та доповнюючи послуги в онлайн примірках. В цілому було визначено, що споживачі є доволі лояльними до торгової марки. Одержані результати можуть бути використані в діяльності підприємства ТОВ Sassofono.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectОБІЗНАНІСТЬ ТОРГОВОЇ МАКРИ. СЕГМЕНТУВАНЯ СПОЖИВАЧІВ. ЕФЕКТИВНІ КАНАЛИ ПРОСУВАННЯ. ВИВЧЕННЯ АСОРТИМЕНТНИХ ПОЗИЦІЙuk_UA
dc.titleВивчення ставлення споживачів до певної торгової маркиuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу