Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГаркуша, Валерія
dc.date.accessioned2023-01-07T12:58:19Z
dc.date.available2023-01-07T12:58:19Z
dc.date.issued2020-01-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162004
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізована маркетингова діяльність підприємства, а також проаналізовано внутрішнє і зовнішнє середовище підприємства за допомогою VRIO –, IFAS –, EFAS – і PEST – аналізу. Об’єктом дослідження є ТОВ «Media System». Мета дослідження: аналіз маркетингової діяльності підприємства, формування та впровадження маркетингової стратегії. Для детального дослідження було поставлено та вирішено такі задачі: − визначити частоту споживання послуг; − визначити основні вподобання клієнтів; − визначити спосіб донесення інформації до клієнтів; − визначити критерії задоволеності та незадоволеності послугами компанії; − визначити чи готові клієнти платити за зовнішнє просування сайтів; − визначити оптимальну ціну на послуги; − визначити які зміни необхідні компанії. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, науковими студентськими роботами з маркетингу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. У роботі використано такі методи досліджень: VRIO-аналіз, анкетування, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз та матриця Ансоффа.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА, ВНУТРІШНЯ МАРКЕТИНГОВА СЕРЕДА, ЗОВНІШНЯ МАРКЕТИНГОВА СЕРЕДА, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємстваuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу