Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШавиріна, Олена
dc.date.accessioned2023-01-07T13:29:10Z
dc.date.available2023-01-07T13:29:10Z
dc.date.issued2020-01-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162022
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено об’єкт – це магазин «Золотий Вік. Срібло», який знаходиться за адресою: ТЦ Дафі, бульвар Зоряний 1а. Юридична назва «ФОП Чайка Д.Є.», Метою виконання кваліфікаційній роботи є закріплення знань, що були отримані під час навчання, застосування теоретичних основ та практичного досвіду щодо удосконалення маркетингової концепції функціонування підприємства. Для досягнення поставленої мети необхідно було розв’язати наступні задачі: – дослідити та проаналізувати маркетингове середовище і можливості магазину; – дослідити та проаналізувати купівельну поведінку споживачів магазину, виявити закономірності у процесі здійснення ними покупки; – виконати сегментацію покупців магазину; – визначити сильні та слабкі сторони магазину, можливості та загрози магазину на ринку та їх дослідити їх можливий вплив на купівельну поведінку споживачів. За результатами дослідження сформульовано ґрунтові висновки, запропоновано практичні рекомендації щодо удосконалення магазину, що досліджується. Одержані результати можуть бути використані для опрацювання впровадження на базі практики, а також для покращення роботи магазину.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleДослідження поведінки споживачів при виборі товарів особливого попитуuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу