Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorАндрійчук, Крістіна
dc.date.accessioned2023-01-19T09:26:42Z
dc.date.available2023-01-19T09:26:42Z
dc.date.issued2021-06-11
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162054
dc.descriptionПояснювальна записка: 61 сторінка, 16 рисунків, 8 таблиць, 26 використаних джерел, 7 додатків. Під час виконання кваліфікаційної роботи, було проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, а саме: провели аналіз комплексу маркетингу за 4P та 7P7P, фінансово-економічних показників, описали структуру товарного асортименту, канали розподілу підприємства, провели конкурентне порівняння, виконали а наліз внутрішнього середовища підприємства . Об’єкт розроблення: розроблення шляхів розширення послуг закладу громадського харчування. Мета кваліфікаційної роботи: д ослідження аналіз та розробка шляхів розширення асортименту послуг закладу громадського харчування Результати та їх новизна: результатами проведеного маркетингового дослідження дозволили виявити проблеми в асортименті послуг підприємства, що вливає на фінансово-економічні показники. У сформованих пропозиціях були наведені чіткі завдання, дотримуючись яких, компанія може розширити асортимент послуг, підвищити економічні показники та збільшити конкурентоспроможність. Рекомендації щодо використання результатів роботи: роботу рекомендовано використовувати безпосередньо досліджуваній компанії. Економічна чи соціально-економічна ефективність роботи: дослідження та розширення асортименту послуг підприємства. Методи дослідження: IFAS EFAS SWOT аналізи, статистичний метод, конкурентний аналіз, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами та практичними роботами.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 61 сторінка, 16 рисунків, 8 таблиць, 26 використаних джерел, 7 додатків. Під час виконання кваліфікаційної роботи, було проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, а саме: провели аналіз комплексу маркетингу за 4P та 7P7P, фінансово-економічних показників, описали структуру товарного асортименту, канали розподілу підприємства, провели конкурентне порівняння, виконали а наліз внутрішнього середовища підприємства . Об’єкт розроблення: розроблення шляхів розширення послуг закладу громадського харчування. Мета кваліфікаційної роботи: д ослідження аналіз та розробка шляхів розширення асортименту послуг закладу громадського харчування Результати та їх новизна: результатами проведеного маркетингового дослідження дозволили виявити проблеми в асортименті послуг підприємства, що вливає на фінансово-економічні показники. У сформованих пропозиціях були наведені чіткі завдання, дотримуючись яких, компанія може розширити асортимент послуг, підвищити економічні показники та збільшити конкурентоспроможність. Рекомендації щодо використання результатів роботи: роботу рекомендовано використовувати безпосередньо досліджуваній компанії. Економічна чи соціально-економічна ефективність роботи: дослідження та розширення асортименту послуг підприємства. Методи дослідження: IFAS EFAS SWOT аналізи, статистичний метод, конкурентний аналіз, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами та практичними роботами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРозширення асортименту послуг закладу громадського харчуванняuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу