Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБойко, Дар’ї
dc.date.accessioned2023-01-19T09:44:34Z
dc.date.available2023-01-19T09:44:34Z
dc.date.issued2021-06-11
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162056
dc.descriptionКваліфікаційна робота на тему: «Методи просування продукції компанії в інтерактивному маркетинговому середовищі» на прикладі навчального центру «Easy to sew». Пояснювальна записка містить в собі: вступ, І, ІІ та ІІІ розділи, висновок, список використаних джерел та додаток А. Загальна кількість сторінок у роботі – 86, а також 14 таблиць та 7 рисунків. Список використаних джерел – 40 посилань. С кожним днем умови існування для підприємницької діяльності змінюються. Для того щоб компанія існувала та приносила прибуток, необхідно рекламувати та просувати свій товар або послугу. На сьогодні, використовуючи Інтернет-маркетинг, компанія може обрати найвдаліший інструмент та метод. Використавши правильно обраний маркетинговий інструмент, компанія досягне підйому прибутку та підвищить пізнаваність. Головною метою цієї роботи – розробка заходів для малого бізнесу у маркетинговому Інтернет-середовищі, щодо вибору маркетингового інструменту для поліпшення маркетингової діяльності підприємства та системи послуг просування для навчального центру «Easy to sew». Результатом цієї роботи стало впровадження заходів які були розроблені для просування навчального центру «Easy to sew» у соціальних мережах «Instagram» та «YouTube» (налаштування контекстної реклами та створення лендінг-пейджу для сайту навчального центру).uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на тему: «Методи просування продукції компанії в інтерактивному маркетинговому середовищі» на прикладі навчального центру «Easy to sew». Пояснювальна записка містить в собі: вступ, І, ІІ та ІІІ розділи, висновок, список використаних джерел та додаток А. Загальна кількість сторінок у роботі – 86, а також 14 таблиць та 7 рисунків. Список використаних джерел – 40 посилань. С кожним днем умови існування для підприємницької діяльності змінюються. Для того щоб компанія існувала та приносила прибуток, необхідно рекламувати та просувати свій товар або послугу. На сьогодні, використовуючи Інтернет-маркетинг, компанія може обрати найвдаліший інструмент та метод. Використавши правильно обраний маркетинговий інструмент, компанія досягне підйому прибутку та підвищить пізнаваність. Головною метою цієї роботи – розробка заходів для малого бізнесу у маркетинговому Інтернет-середовищі, щодо вибору маркетингового інструменту для поліпшення маркетингової діяльності підприємства та системи послуг просування для навчального центру «Easy to sew». Результатом цієї роботи стало впровадження заходів які були розроблені для просування навчального центру «Easy to sew» у соціальних мережах «Instagram» та «YouTube» (налаштування контекстної реклами та створення лендінг-пейджу для сайту навчального центру).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, ІНСТРУМЕНТИ, МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ, ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, БЮДЖЕТУВАННЯ.uk_UA
dc.titleМетоди просування продукції компанії в інтерактивному маркетинговому середовищіuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу