Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЗадоя, Валерія
dc.date.accessioned2023-01-19T09:55:29Z
dc.date.available2023-01-19T09:55:29Z
dc.date.issued2021-06-11
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162060
dc.descriptionПояснювальна записка: 90 с., 16 рис., 32 табл., 82 джерела. В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні основи, методичні та практичні аспекти використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг Об’єкт розроблення: - процес використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування теоретичних положень та методичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг Положення, що захищаються: розроблений у даній роботі механізм розробки і реалізації маркетингових стратегій зумовить підвищення ефективності управління діяльністю підприємства на ринку послуг та може стати основою для подальшого під-вищення рівня дохідності та конкурентоспроможності підприємства Взаємозв’язок з іншими роботами: у процесі дослідження було вивчено й проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів, законодавчі акти з питань розробки та реалізації рекламних стратегій. Результати роботи можуть бути використані в діяльності ПП «Колос» та інших закладів, сфери послуг. Робота має застосування у сфері обслуговування та надання послуг. Соціально-економічна ефективність роботи полягає в розробці маркетингової стратегії, яка дозволить ПП «Колос» збільшити прибутковість та підвищити виплату оплати праці працівників, що покращить їх економічний стан та соціальний статус. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: виконане дослідження дало змогу систематизувати, доповнити та розвинути теоретичні, методологічні та концептуальні засади і сформувати науково-методичні підходи до розробки та реалізації маркетингових стратегій. Новизна дослідження полягає у тому, що в роботі розроблено систему заходів, які спрямовані на удосконалення процесу розробки і реалізації маркетингових стратегій У роботі використано такі методи досліджень: методичною основою дипломного дослідження є системний підхід, який використовувався при досліджені загальнотеоретичних засад системи розробки та реалізації рекламних стратегій і обґрунтовані практичних напрямів її удосконалення. Також застосовано методи збору, аналізу та порівняння інформації, методи економічного аналізу, а також кореляційно-регресійний аналіз, табличний та графічний методи для наочності подання інформації.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 90 с., 16 рис., 32 табл., 82 джерела. В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні основи, методичні та практичні аспекти використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг Об’єкт розроблення: - процес використання маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування теоретичних положень та методичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг Положення, що захищаються: розроблений у даній роботі механізм розробки і реалізації маркетингових стратегій зумовить підвищення ефективності управління діяльністю підприємства на ринку послуг та може стати основою для подальшого під-вищення рівня дохідності та конкурентоспроможності підприємства Взаємозв’язок з іншими роботами: у процесі дослідження було вивчено й проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів, законодавчі акти з питань розробки та реалізації рекламних стратегій. Результати роботи можуть бути використані в діяльності ПП «Колос» та інших закладів, сфери послуг. Робота має застосування у сфері обслуговування та надання послуг. Соціально-економічна ефективність роботи полягає в розробці маркетингової стратегії, яка дозволить ПП «Колос» збільшити прибутковість та підвищити виплату оплати праці працівників, що покращить їх економічний стан та соціальний статус. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: виконане дослідження дало змогу систематизувати, доповнити та розвинути теоретичні, методологічні та концептуальні засади і сформувати науково-методичні підходи до розробки та реалізації маркетингових стратегій. Новизна дослідження полягає у тому, що в роботі розроблено систему заходів, які спрямовані на удосконалення процесу розробки і реалізації маркетингових стратегій У роботі використано такі методи досліджень: методичною основою дипломного дослідження є системний підхід, який використовувався при досліджені загальнотеоретичних засад системи розробки та реалізації рекламних стратегій і обґрунтовані практичних напрямів її удосконалення. Також застосовано методи збору, аналізу та порівняння інформації, методи економічного аналізу, а також кореляційно-регресійний аналіз, табличний та графічний методи для наочності подання інформації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ДИВЕРСИФІКАЦІЯ, МІСІЯ, STEP-АНАЛІЗ, МАТРИЦЯ BCG, IFAS-АНАЛІЗ, ABC-АНАЛІЗ, XYZ-АНАЛІЗ, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ, PEST-АНАЛІЗ, COVID-19.uk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія підприємства на ринку послугuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу