Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЗайцев, Іван
dc.date.accessioned2023-01-19T09:57:12Z
dc.date.available2023-01-19T09:57:12Z
dc.date.issued2021-06-11
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162061
dc.descriptionПояснювальна записка: 73 сторінки, 20 рисунків, 6 таблиць, 30 використаних джерела, 8 додатків. Під час виконання кваліфікаційної роботи, було проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, а саме: провели аналіз комплексу маркетингу за 4P та 7P, фінансово-економічних показників, описали структуру товарного асортименту, канали розподілу підприємства, провели конкурентне порівняння та позиціонування, виконали аналіз внутрішнього середовища підприємства . Об’єкт дослідження: розроблення шляхів підвищення мотивації на підприємстві. Мета кваліфікаційної роботи: розробка шляхів підвищення мотивації робітників на підприємстві, розробка нових та покращення вже існуючих систем мотивацій. Результати та їх новизна: результатами проведеного маркетингового дослідження дозволили виявити проблеми в мотивації співробітників підприємства, що вливає на фінансово-економічні показники. У сформованих пропозиціях були наведені чіткі завдання, дотримуючись яких, компанія може підвищити мотивацію співробітників, підвищити економічні показники та збільшити конкурентоспроможність. Рекомендації щодо використання результатів роботи: роботу рекомендовано використовувати безпосередньо досліджуваній компанії, яка працює на ринку B2C. Економічна чи соціально-економічна ефективність роботи: дослідження та формування удосконаленої систем мотивації. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами (маркетингові дослідження, маркетинг в ритейлі) та практичними роботами. 4 Підприємство: ТОВ «АЛЛО» формат «Алло Макс» вул..Барикадна 15а, м. Дніпро. У роботі використано такі методи досліджень : IFAS аналіз, EFAS- аналіз, SWOТ-аналіз. статистичний метод, конкурентне порівняння, метод опитування.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 73 сторінки, 20 рисунків, 6 таблиць, 30 використаних джерела, 8 додатків. Під час виконання кваліфікаційної роботи, було проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, а саме: провели аналіз комплексу маркетингу за 4P та 7P, фінансово-економічних показників, описали структуру товарного асортименту, канали розподілу підприємства, провели конкурентне порівняння та позиціонування, виконали аналіз внутрішнього середовища підприємства . Об’єкт дослідження: розроблення шляхів підвищення мотивації на підприємстві. Мета кваліфікаційної роботи: розробка шляхів підвищення мотивації робітників на підприємстві, розробка нових та покращення вже існуючих систем мотивацій. Результати та їх новизна: результатами проведеного маркетингового дослідження дозволили виявити проблеми в мотивації співробітників підприємства, що вливає на фінансово-економічні показники. У сформованих пропозиціях були наведені чіткі завдання, дотримуючись яких, компанія може підвищити мотивацію співробітників, підвищити економічні показники та збільшити конкурентоспроможність. Рекомендації щодо використання результатів роботи: роботу рекомендовано використовувати безпосередньо досліджуваній компанії, яка працює на ринку B2C. Економічна чи соціально-економічна ефективність роботи: дослідження та формування удосконаленої систем мотивації. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами (маркетингові дослідження, маркетинг в ритейлі) та практичними роботами. 4 Підприємство: ТОВ «АЛЛО» формат «Алло Макс» вул..Барикадна 15а, м. Дніпро. У роботі використано такі методи досліджень : IFAS аналіз, EFAS- аналіз, SWOТ-аналіз. статистичний метод, конкурентне порівняння, метод опитування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМОТИВАЦІЯ, СИСТЕМА МОТИВАЦІЙ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ.uk_UA
dc.titleСтимулювання продажу на основі підвищення мотивації працівниківuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу