Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТитаренко, Нікіта
dc.date.accessioned2023-01-19T12:44:07Z
dc.date.available2023-01-19T12:44:07Z
dc.date.issued2021-06-11
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162074
dc.descriptionПояснювальна записка: 70 с., 30 рис., 11 табл., 2 додатки, 39 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментний портфель підприємства ТОВ «ЄВРОМІКС" на ринку парфумерії, а також виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Об’єкт дослідження: маркетинговий механізм, що формує асортиментний портфель підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2B. Положення, що захищаються: від ефективності роботи підприємства з асортиментом залежать усі економічні показники діяльності організації та її можливість конкурувати з іншими гравцями на ринку. Дана робота тісно пов’язана з курсовими та практичними роботами, що були виконані раніше. Практичне значення: інформацію отриману з даного дослідження доцільно використовувати для оновлення та товарного асортименту підприємства на ринку парфумерії. У роботі використано такі методи досліджень: BCG-аналіз, , ABC-аналіз, опитування, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, оцінка конкурентних переваг, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 70 с., 30 рис., 11 табл., 2 додатки, 39 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментний портфель підприємства ТОВ «ЄВРОМІКС" на ринку парфумерії, а також виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Об’єкт дослідження: маркетинговий механізм, що формує асортиментний портфель підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2B. Положення, що захищаються: від ефективності роботи підприємства з асортиментом залежать усі економічні показники діяльності організації та її можливість конкурувати з іншими гравцями на ринку. Дана робота тісно пов’язана з курсовими та практичними роботами, що були виконані раніше. Практичне значення: інформацію отриману з даного дослідження доцільно використовувати для оновлення та товарного асортименту підприємства на ринку парфумерії. У роботі використано такі методи досліджень: BCG-аналіз, , ABC-аналіз, опитування, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, оцінка конкурентних переваг, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectУДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ, АНАЛІЗ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ АСОРТИМЕНТУ, РИНОК В2В , ПАРФУМИuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової товарної політики підприємства на ринку B2Buk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу