Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Мерчандайзинг у системі маркетингових комунікацій на підприємтстві
 
  • Details

Мерчандайзинг у системі маркетингових комунікацій на підприємтстві

Date Issued
2021-06-11
Author(s)
Шваб, Тетяна 
Abstract
Пояснювальна записка: 84 с., 9 рис., 27 табл., 32 джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову асортиментну діяльність харчового підприємства на ринку морозива, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження можливості підвищення частки високоприбуткових товарів в складі товарного портфелю підприємства, визначення ключових товарних позицій, отримання аналітичної бази для розробки заходів щодо оптимізації асортиментної політики з метою формування системи мерчандайзингу на підприємстві.
Об’єкт розроблення: процес формування мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві.
Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування теоретико-методичних засад та формування концепції мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві.
Положення, що захищаються: застосування мерчандайзингу підприємством в просуванні товарів до кінцевих споживачів дозволило визначити вплив системи мерчандайзингу, що безпосередньо впливає на маркетингову діяльність компанії у цій сфері.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах харчової промисловості України. Робота має застосування мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві. Соціально - економічна ефективність роботи полягає у формуванні концепції мерчандайзингу, яка ефективно впливає на розвиток підприємства.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення системи мерчандайзингу на підприємстві і визначення впливу маркетингових комунікацій на ефективність просування продукції в харчовій галузі.
У роботі використано такі методи досліджень: матричний аналіз, статистичний метод, графічний метод, SWOT-аналіз, АВС-аналіз, економіко-математичний аналіз.
Subjects

МЕРЧАНДАЙЗИНГ, МАРКЕТ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Шваб.pdf

Size

1.33 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):e7e4dae08ee81c523d48352c1f34e655

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify