Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШваб, Тетяна
dc.date.accessioned2023-01-19T12:48:24Z
dc.date.available2023-01-19T12:48:24Z
dc.date.issued2021-06-11
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162076
dc.descriptionПояснювальна записка: 84 с., 9 рис., 27 табл., 32 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову асортиментну діяльність харчового підприємства на ринку морозива, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження можливості підвищення частки високоприбуткових товарів в складі товарного портфелю підприємства, визначення ключових товарних позицій, отримання аналітичної бази для розробки заходів щодо оптимізації асортиментної політики з метою формування системи мерчандайзингу на підприємстві. Об’єкт розроблення: процес формування мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві. Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування теоретико-методичних засад та формування концепції мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві. Положення, що захищаються: застосування мерчандайзингу підприємством в просуванні товарів до кінцевих споживачів дозволило визначити вплив системи мерчандайзингу, що безпосередньо впливає на маркетингову діяльність компанії у цій сфері. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах харчової промисловості України. Робота має застосування мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві. Соціально - економічна ефективність роботи полягає у формуванні концепції мерчандайзингу, яка ефективно впливає на розвиток підприємства. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення системи мерчандайзингу на підприємстві і визначення впливу маркетингових комунікацій на ефективність просування продукції в харчовій галузі. У роботі використано такі методи досліджень: матричний аналіз, статистичний метод, графічний метод, SWOT-аналіз, АВС-аналіз, економіко-математичний аналіз.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 84 с., 9 рис., 27 табл., 32 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову асортиментну діяльність харчового підприємства на ринку морозива, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження можливості підвищення частки високоприбуткових товарів в складі товарного портфелю підприємства, визначення ключових товарних позицій, отримання аналітичної бази для розробки заходів щодо оптимізації асортиментної політики з метою формування системи мерчандайзингу на підприємстві. Об’єкт розроблення: процес формування мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві. Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування теоретико-методичних засад та формування концепції мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві. Положення, що захищаються: застосування мерчандайзингу підприємством в просуванні товарів до кінцевих споживачів дозволило визначити вплив системи мерчандайзингу, що безпосередньо впливає на маркетингову діяльність компанії у цій сфері. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах харчової промисловості України. Робота має застосування мерчандайзингу у системі маркетингових комунікацій на підприємстві. Соціально - економічна ефективність роботи полягає у формуванні концепції мерчандайзингу, яка ефективно впливає на розвиток підприємства. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення системи мерчандайзингу на підприємстві і визначення впливу маркетингових комунікацій на ефективність просування продукції в харчовій галузі. У роботі використано такі методи досліджень: матричний аналіз, статистичний метод, графічний метод, SWOT-аналіз, АВС-аналіз, економіко-математичний аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМЕРЧАНДАЙЗИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, ХАРЧОВА ПРОДУКЦІЯuk_UA
dc.titleМерчандайзинг у системі маркетингових комунікацій на підприємтствіuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу