Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБездворний, Володимир
dc.date.accessioned2023-01-19T12:52:49Z
dc.date.available2023-01-19T12:52:49Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162078
dc.descriptionПояснювальна записка: 64 с., 4 рис., 15 табл., 40 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на ринку непродовольчих товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів підприємства з метою знизити ризик і ступінь невизначеності, збільшити ймовірність успіху маркетингової діяльності. Об’єктом роботи є процес дослідження поведінки споживача на ринку непродовольчих товарів у маркетингової діяльності ПП НВФ «ЕРГОМЕРА» Мета кваліфікаційної роботи – дослідження особливостей споживчого вибору на ринку непродовольчих товарів. Положення, що захищаються – стратегія орієнтованості на споживача сформована на основі маркетингових досліджень, сприяє підвищенню іміджу компанії, залученню нових клієнтів і збереженню існуючих та, відповідно, зростанню конкурентоспроможності підприємства. Інформація щодо впровадження (за наявності) - результати дослідження будуть використані ПП НВФ «ЕРГОМЕРА» задля підвищення обізнаності споживачів і партнерів та розробки його маркетингової політики. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення та науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах промислового призначення України. Робота має застосування у сфері маркетингу в приладобудівній галузі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні продукції приладобудування. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта роботи: удосконалення методів та процедур процесу дослідження поведінки споживача на ринку непродовольчих товарів у приладобудівній галузі. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, якісний методи, фокус-група, методи експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 64 с., 4 рис., 15 табл., 40 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на ринку непродовольчих товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів підприємства з метою знизити ризик і ступінь невизначеності, збільшити ймовірність успіху маркетингової діяльності. Об’єктом роботи є процес дослідження поведінки споживача на ринку непродовольчих товарів у маркетингової діяльності ПП НВФ «ЕРГОМЕРА» Мета кваліфікаційної роботи – дослідження особливостей споживчого вибору на ринку непродовольчих товарів. Положення, що захищаються – стратегія орієнтованості на споживача сформована на основі маркетингових досліджень, сприяє підвищенню іміджу компанії, залученню нових клієнтів і збереженню існуючих та, відповідно, зростанню конкурентоспроможності підприємства. Інформація щодо впровадження (за наявності) - результати дослідження будуть використані ПП НВФ «ЕРГОМЕРА» задля підвищення обізнаності споживачів і партнерів та розробки його маркетингової політики. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення та науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах промислового призначення України. Робота має застосування у сфері маркетингу в приладобудівній галузі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні продукції приладобудування. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта роботи: удосконалення методів та процедур процесу дослідження поведінки споживача на ринку непродовольчих товарів у приладобудівній галузі. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, якісний методи, фокус-група, методи експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ, ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА, ОБҐРУНТУВАННЯ НАПРЯМІВ МАРКЕТИНГОВОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.titleМаркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку непродовольчих товарівuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу