Дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства на ринку FMCG
Abstract
Пояснювальна записка: 81 с, 12 рис., 15 табл., 2 додатки, 40 джерел.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан та динаміку підприємства що працює на ринку FMCG – сегменту, також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) середовище досліджуваного підприємства.
Об`єкт розроблення: маркетингова діяльність підприємства що працює на ринку споживчих товарів FMCG – сегменту.
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, що працює на ринку FMCG – сегменту
Положення, що захищаються: дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища, з метою покращення роботи підприємства.
Взаємозв`язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв`язок із переддипломною практикою. Результати роботи можуть бути використані на досліджуваному підприємстві. Робота має застосування у сфері маркетингу на ринку FMCG – сегменту. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у якісному дослідженні зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, що сприяє кращій роботі та економічному зростанню підприємства.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об`єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності підприємства, за рахунок дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства.
У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок, статистичний метод, ABC – аналіз, XYZ – аналіз, IFAS - аналіз, EFAS - аналіз, PEST – аналіз, SWOT – аналіз.