Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВербівська, Ольга
dc.date.accessioned2023-02-02T10:47:16Z
dc.date.available2023-02-02T10:47:16Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162132
dc.descriptionПояснювальна записка: 81 с, 12 рис., 15 табл., 2 додатки, 40 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан та динаміку підприємства що працює на ринку FMCG – сегменту, також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) середовище досліджуваного підприємства. Об`єкт розроблення: маркетингова діяльність підприємства що працює на ринку споживчих товарів FMCG – сегменту. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, що працює на ринку FMCG – сегменту Положення, що захищаються: дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища, з метою покращення роботи підприємства. Взаємозв`язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв`язок із переддипломною практикою. Результати роботи можуть бути використані на досліджуваному підприємстві. Робота має застосування у сфері маркетингу на ринку FMCG – сегменту. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у якісному дослідженні зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, що сприяє кращій роботі та економічному зростанню підприємства. Висновки, пропозиції щодо розвитку об`єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності підприємства, за рахунок дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок, статистичний метод, ABC – аналіз, XYZ – аналіз, IFAS - аналіз, EFAS - аналіз, PEST – аналіз, SWOT – аналіз.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 81 с, 12 рис., 15 табл., 2 додатки, 40 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан та динаміку підприємства що працює на ринку FMCG – сегменту, також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) середовище досліджуваного підприємства. Об`єкт розроблення: маркетингова діяльність підприємства що працює на ринку споживчих товарів FMCG – сегменту. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, що працює на ринку FMCG – сегменту Положення, що захищаються: дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища, з метою покращення роботи підприємства. Взаємозв`язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв`язок із переддипломною практикою. Результати роботи можуть бути використані на досліджуваному підприємстві. Робота має застосування у сфері маркетингу на ринку FMCG – сегменту. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у якісному дослідженні зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, що сприяє кращій роботі та економічному зростанню підприємства. Висновки, пропозиції щодо розвитку об`єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності підприємства, за рахунок дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок, статистичний метод, ABC – аналіз, XYZ – аналіз, IFAS - аналіз, EFAS - аналіз, PEST – аналіз, SWOT – аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectАНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩ, ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ, КОНКУРЕНЦІЯ, ЗОВНІШНІЙ РИНОuk_UA
dc.titleДослідження внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства на ринку FMCGuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу