Брендинг як технологія завоювання та утримання покупців
Zusammenfassung
Пояснювальна записка: 82 с., 16 табл., 23 рис., 4 дод., 37 джерел.
В кваліфікаційній роботі було проведено маркетингове дослідження особливостей вподобань дизайну споживачів на ринку складського обладнання з метою розробки ефективного ребрендингу підприємства для забезпечення досягнення стратегічних цілей.
Об’єкт дослідження - брендинг, як ефективна технологія завоювання та утримання покупця.
Мета кваліфікаційної роботи - розробка теоретичних, методичних положень і практичних рекомендацій щодо вдосконалення бренду для підприємства ТОВ «Світ логістики».
Методи дослідження – статистичні методи, експертний метод, метод глибинного інтерв’ю, фінансово-економічний аналіз, сегментування, EFAS і IFAS-аналіз, PEST-аналіз, SWOT-аналіз.
Інформація щодо впровадження – результати ребрендингу зараз на етапі обговорення з керівництвом компанії.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі формування і розвитку бренду.