Забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємства сфери послуг
Resumen
Пояснювальна записка: 73 с., 9 рис., 14 табл., 53 джерел.
У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери послуг; проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ОК ЖБК «ПАРК ХАУС»; здійснено огляд ринку сфери послуг в Україні; проведено сегментування ринку послуг ОК ЖБК «ПАРК ХАУС»; проведено PEST-аналіз та SWOT-аналіз; розроблено напрямки вдосконалення забезпечення ефективності маркетингової діяльності ОК ЖБК «ПАРК ХАУС».
Об’єкт дослідження: процес маркетингової діяльності ОК ЖБК «ПАРК ХАУС».
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження основних аспектів забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємства сфери послуг та пошук шляхів його вдосконалення.
Положення, що захищаються: реалізація розробленої маркетингової програми та запропонованих шляхів вдосконалення забезпечення ефективності маркетингової діяльності ОК ЖБК «ПАРК ХАУС» поліпшують всі основні показники діяльності підприємства, що сприятиме росту дохідності, економічного потенціалу та конкурентоспроможності.
Інформація щодо впровадження: розроблена маркетингова програма та запропоновані шляхи вдосконалення забезпечення ефективності маркетингової діяльності будуть впроваджені в ОК ЖБК «ПАРК ХАУС».
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на обслуговуючих кооперативах України. Робота має застосування у сфері послуг. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємства сфери послуг.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розроблено маркетингову програму та запропоновано шляхи вдосконалення забезпечення ефективності маркетингової діяльності ОК ЖБК «ПАРК ХАУС».
При виконанні кваліфікаційної роботи були використані такі методи дослідження: абстрактно-логічний – при дослідженні сутності послуг як товарів; системний – при дослідженні та узагальненні основних компонентів комплексу маркетингу підприємств сфери послуг; метод аналізу і синтезу – під час дослідження удосконалення забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери послуг; метод економіко-статистичного аналізу – для аналізу діяльності підприємства; PEST-аналіз, SWOT-аналіз, метод опитування; графічний метод – для наочного відображення результатів дослідження.