Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПродан, Владислав
dc.date.accessioned2023-02-02T11:22:25Z
dc.date.available2023-02-02T11:22:25Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162150
dc.descriptionОб’єктом дослідження є маркетинговий менеджмент виробничого підприємства. Предметом дослідження висувається методи адаптації маркетингового менеджменту виробничого підприємства в умовах кризових явищ. Метою дослідження є адаптація моделі маркетингового менеджменту виробничого підприємства до умов кризових явищ. Положення, що захищаються – в умовах системної кризи ринку виробничому підприємству необхідно розробити нову модель маркетингового менеджменту виробничого підприємства. Методи дослідження. Для здійснення маркетингового досліджнення використовувався наступний набір наукових методів: експертна оцінка – з метою проведення дослідження при обгрунтуванні основних факторів впливу внутрішнього та зовнішнього середовища; опитування – при здійсненні збору первинної маркетингової інформації; РЕST-, IFAS-, EFAS- аналізи – з метою дослідження факторів маркетингового середовища; SWОТ – для здійснення ситуаційного аналізу; сегментація – для визначення цільових ринкових сегментів підприємства. Інформаційною базою дослідження застосовано основні теоретичні роботи та дослідження провідних зарубіжних та українських вчених у галузі маркетингового менеджменту виробничого підприємства.uk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є маркетинговий менеджмент виробничого підприємства. Предметом дослідження висувається методи адаптації маркетингового менеджменту виробничого підприємства в умовах кризових явищ. Метою дослідження є адаптація моделі маркетингового менеджменту виробничого підприємства до умов кризових явищ. Положення, що захищаються – в умовах системної кризи ринку виробничому підприємству необхідно розробити нову модель маркетингового менеджменту виробничого підприємства. Методи дослідження. Для здійснення маркетингового досліджнення використовувався наступний набір наукових методів: експертна оцінка – з метою проведення дослідження при обгрунтуванні основних факторів впливу внутрішнього та зовнішнього середовища; опитування – при здійсненні збору первинної маркетингової інформації; РЕST-, IFAS-, EFAS- аналізи – з метою дослідження факторів маркетингового середовища; SWОТ – для здійснення ситуаційного аналізу; сегментація – для визначення цільових ринкових сегментів підприємства. Інформаційною базою дослідження застосовано основні теоретичні роботи та дослідження провідних зарубіжних та українських вчених у галузі маркетингового менеджменту виробничого підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬuk_UA
dc.titleУдосконалення управління маркетинговою діяльністю виробничого підприємстваuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу