Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСосна, Олесій
dc.date.accessioned2023-02-02T11:42:59Z
dc.date.available2023-02-02T11:42:59Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162156
dc.descriptionПояснювальна записка: 83 с., 21 рис., 15 табл., 57 джерел. У кваліфікаційній роботі розглянуто сутність і зміст поняття маркетингової стратегії; досліджено класифікаційні ознаки та характеристика маркетингових стратегій; вивчено маркетингову інформація, її види та джерела; досліджено сутність, підходи до формування особливостей поняття «засобу масової інформації»; зроблено аналіз факторів маркетингового середовища на підприємстві «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» зроблено оцінку маркетингової діяльності та системи маркетингових комунікацій підприємства «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV»; проаналізовано маркетингові комунікації компаній-конкурентів підприємства «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» - ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ»; вибрано напрями удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» - ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ» з ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ»; запропоновано інноваційні засоби та підходи щодо формування маркетингової стратегії на підприємстві «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» - ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ». Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова стратегія засобу масової комунікації. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження формування та розвитку маркетингової стратегії засобу масової комунікації на прикладі підприємства «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV». Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. 5 Для вирішення поставлених завдань використовувалися такі методи: наукове узагальнення при визначенні сутності і змісту поняття маркетингової стратегії, діалектичний метод при визначенні класифікаційної ознаки та характеристики маркетингових стратегій; метод математичної статистики при обробці статистичних даних підприємства, фінансовий аналіз та метод порівняння при зіставленні показників у динаміці фінансово-економічної діяльності, метод Space-аналізу при визначенні стратегічного потенціалу підприємства на ринку.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 83 с., 21 рис., 15 табл., 57 джерел. У кваліфікаційній роботі розглянуто сутність і зміст поняття маркетингової стратегії; досліджено класифікаційні ознаки та характеристика маркетингових стратегій; вивчено маркетингову інформація, її види та джерела; досліджено сутність, підходи до формування особливостей поняття «засобу масової інформації»; зроблено аналіз факторів маркетингового середовища на підприємстві «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» зроблено оцінку маркетингової діяльності та системи маркетингових комунікацій підприємства «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV»; проаналізовано маркетингові комунікації компаній-конкурентів підприємства «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» - ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ»; вибрано напрями удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» - ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ» з ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ»; запропоновано інноваційні засоби та підходи щодо формування маркетингової стратегії на підприємстві «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» - ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ». Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова стратегія засобу масової комунікації. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження формування та розвитку маркетингової стратегії засобу масової комунікації на прикладі підприємства «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV». Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. 5 Для вирішення поставлених завдань використовувалися такі методи: наукове узагальнення при визначенні сутності і змісту поняття маркетингової стратегії, діалектичний метод при визначенні класифікаційної ознаки та характеристики маркетингових стратегій; метод математичної статистики при обробці статистичних даних підприємства, фінансовий аналіз та метод порівняння при зіставленні показників у динаміці фінансово-економічної діяльності, метод Space-аналізу при визначенні стратегічного потенціалу підприємства на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства на ринку мас- медіаuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу