Формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів
Abstract
Пояснювальна записка: 115 с., 53 рис., 22 табл., 10 додатків, 36 джерел.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння стану ринку та галузевої структури підприємства з метою визначeння та створення умов для пристосування виробництва до змін ринку, а також розробка системи заходів з підвищення конкурентоспроможності продукції та інтенсифікації збуту одноразових простирадл.
Метою кваліфікаційної роботи є висвітлення й удосконалення формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів.
Об'єктом дослідження є процес організації маркетингової товарної політики підприємства.
Предмет дослідження: теоретико-методичні аспекти формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів.
Інформація щодо впровадження: Результати дослідження будуть використані ТОВ «ПОЛІКС ГРУП СОЛЮШНС» задля підвищення обізнаності споживачів і партнерів та розробки його маркетингової товарної політики.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні продукції одноразового використання, що сприяє заощадженню та полегшнню роботи підприємств та безпеці й комфорту кінцевих споживачів.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів визначення товарної політики товарів одноразового використання і логістичних підходів до маркетингового просування нетканої продукції в медичній галузі, галузі краси та виробництва.
У роботі використано такі методи досліджeнь: факторний аналіз, ABC- аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, маркетингове дослідження, матриця БКГ.