Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧурсіна, Яна
dc.date.accessioned2023-02-02T11:51:48Z
dc.date.available2023-02-02T11:51:48Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162161
dc.descriptionПояснювальна записка: 156 с., 57 рис., 22 табл., 10 додатків, 57 джерел. У кваліфікаційній роботі досліджено особливості споживчої поведінки на ринку освітніх послуг, зокрема при виборі закладу вищої освіти (ЗВО). Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища установи. Проведено дослідження споживчої поведінки абітурієнтів й студентів та виявлено ключові мотиви вибору закладу вищої освіти з метою розробки заходів щодо збільшення рівня його привабливості ЗВО для потенційних споживачів освітніх послуг та підвищення рівня лояльності існуючих. Об’єкт розроблення: процес організації та координування маркетингової діяльності в контексті комунікації з потенційними та наявними споживачами освітніх послуг на прикладі НТУ «Дніпровська політехніка». Мета кваліфікаційної роботи: розробка маркетингових заходів та пропозицій задля підвищення привабливості НТУ «Дніпровська політехніка» для абітурієнтів та рівня лояльності студентів на основі результатів дослідження їхньої споживчої поведінки. Положення, що захищаються: моделі поведінки потенційних споживачів освітніх послуг залежать від індивідуально обумовлених мотивів та напряму вектору життєвої траєкторії (розуміння подальшого розвитку особистості). Розуміння можливостей засобів корпоративного зв`язку та їхнього використання підвищує рівень задоволеності як студентів, так і абітурієнтів. Залучена кількість абітурієнтів прямо пропорційна рівню лояльності існуючих студентів. Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати роботи апробовані на міжнародних студентських конференціях та впроваджені в маркетингову діяльність НТУ «Дніпровська політехніка». Кваліфікаційна робота має тісний зв`язок з курсовими проєктами з маркетингових досліджень та маркетингового стратегічного планування. Робота має застосування у сфері маркетингової діяльності НТУ «Дніпровська політехніка». Соціально-економічна ефективність роботи полягає у відповідності розроблених маркетингових заходів моделям споживчої поведінки абітурієнтів з урахуванням індивідуальних мотивів і чинників, що впливають на вибір закладу вищої освіти. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: основними рекомендаціями щодо розвитку установи є впровадження маркетингових заходів для підвищення рівня привабливості НТУ «Дніпровська політехніка» для абітурієнтів та лояльності студентів. У роботі використано такі методи досліджeнь: методи портфельного аналізу (АВС-XYZ-аналіз, матриця BCG), метод експертних оцінок; методи маркетингових досліджень: кабінетні дослідження, дескриптивні, а саме метод опитування та метод фокус-групи; статистичні методи (частотний та аналіз спрягованості); методи маркетингового аналізу (IFAS-аналіз; EFAS- аналіз; SWOT-аналіз); CJM.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 156 с., 57 рис., 22 табл., 10 додатків, 57 джерел. У кваліфікаційній роботі досліджено особливості споживчої поведінки на ринку освітніх послуг, зокрема при виборі закладу вищої освіти (ЗВО). Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища установи. Проведено дослідження споживчої поведінки абітурієнтів й студентів та виявлено ключові мотиви вибору закладу вищої освіти з метою розробки заходів щодо збільшення рівня його привабливості ЗВО для потенційних споживачів освітніх послуг та підвищення рівня лояльності існуючих. Об’єкт розроблення: процес організації та координування маркетингової діяльності в контексті комунікації з потенційними та наявними споживачами освітніх послуг на прикладі НТУ «Дніпровська політехніка». Мета кваліфікаційної роботи: розробка маркетингових заходів та пропозицій задля підвищення привабливості НТУ «Дніпровська політехніка» для абітурієнтів та рівня лояльності студентів на основі результатів дослідження їхньої споживчої поведінки. Положення, що захищаються: моделі поведінки потенційних споживачів освітніх послуг залежать від індивідуально обумовлених мотивів та напряму вектору життєвої траєкторії (розуміння подальшого розвитку особистості). Розуміння можливостей засобів корпоративного зв`язку та їхнього використання підвищує рівень задоволеності як студентів, так і абітурієнтів. Залучена кількість абітурієнтів прямо пропорційна рівню лояльності існуючих студентів. Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати роботи апробовані на міжнародних студентських конференціях та впроваджені в маркетингову діяльність НТУ «Дніпровська політехніка». Кваліфікаційна робота має тісний зв`язок з курсовими проєктами з маркетингових досліджень та маркетингового стратегічного планування. Робота має застосування у сфері маркетингової діяльності НТУ «Дніпровська політехніка». Соціально-економічна ефективність роботи полягає у відповідності розроблених маркетингових заходів моделям споживчої поведінки абітурієнтів з урахуванням індивідуальних мотивів і чинників, що впливають на вибір закладу вищої освіти. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: основними рекомендаціями щодо розвитку установи є впровадження маркетингових заходів для підвищення рівня привабливості НТУ «Дніпровська політехніка» для абітурієнтів та лояльності студентів. У роботі використано такі методи досліджeнь: методи портфельного аналізу (АВС-XYZ-аналіз, матриця BCG), метод експертних оцінок; методи маркетингових досліджень: кабінетні дослідження, дескриптивні, а саме метод опитування та метод фокус-групи; статистичні методи (частотний та аналіз спрягованості); методи маркетингового аналізу (IFAS-аналіз; EFAS- аналіз; SWOT-аналіз); CJM.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРИНОК ОСВІТНІХ ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СПОЖИВЧА ПОВЕДІНКА, ЛОЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження поведінки абітурієнтів при виборі закладів вищої освіти на прикладі НТУ "Дніпровська політехніка"uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу