Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЄвментьєв, Сергій Андрійович
dc.date.accessioned2023-02-14T20:13:15Z
dc.date.available2023-02-14T20:13:15Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.citationЄвментьєв С.А. Формування стратегії розвитку автомобільної компанії (за матеріалами ТОВ «Подільська автомобільна компанія Конкорд») / С.А. Євментьєв. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 82 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162197
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку автомобільної компанії. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку автомобільної компанії. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано особливості стратегічного менеджменту у підприємництві України; визначено конкурентні стратегії розвитку суб’єктів господарювання; розглянуто місце розвитку персоналу в системі стратегічного розвитку; досліджено особливості інноваційного стратегічного управління підприємствами під час пандемії Сovid-19; надано загальну характеристику діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; проаналізовано конкурентне оточення підприємства; проаналізовано економічні показники діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; оцінено фінансові показники діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд» ; обґрунтовано стратегії розвитку для ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; впроваджено стратегії розвитку на підприємстві та оцінено її ефективності.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку автомобільної компанії. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку автомобільної компанії. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано особливості стратегічного менеджменту у підприємництві України; визначено конкурентні стратегії розвитку суб’єктів господарювання; розглянуто місце розвитку персоналу в системі стратегічного розвитку; досліджено особливості інноваційного стратегічного управління підприємствами під час пандемії Сovid-19; надано загальну характеристику діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; проаналізовано конкурентне оточення підприємства; проаналізовано економічні показники діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; оцінено фінансові показники діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд» ; обґрунтовано стратегії розвитку для ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; впроваджено стратегії розвитку на підприємстві та оцінено її ефективності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ, СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ, ПЕРСОНАЛuk_UA
dc.titleФормування стратегії розвитку автомобільної компанії (за матеріалами ТОВ «Подільська автомобільна компанія Конкорд»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the development strategy of the automobile company (based on the materials of LLC “Podolsk Automobile Company Concord”)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу