Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМандрикіна, Любов Русланівна
dc.date.accessioned2023-02-15T19:58:09Z
dc.date.available2023-02-15T19:58:09Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.citationМандрикіна Л.Р. Формування маркетингової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Шоколадія») / Л.Р. Мандрикіна– Д. : НТУ «ДП», 2022. – 89 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162214
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес формування маркетингової стратегії підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано загальну характеристику основних елементів маркетингової стратегії; визначено особливості Інтернет-маркетингу та його роль у формуванні маркетингової стратегії підприємства; розглянуто особливості розробки та впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств; надано характеристику діяльності підприємства ТОВ «Шоколадія»; зроблено економічний аналіз діяльності ТОВ «Шоколадія»; проаналізовано фінансове становища ТОВ «Шоколадія»; досліджено галузь кондитерських виробів для обґрунтування стратегічних рішень підприємства; сформовано маркетингову стратегію ТОВ «Шоколадія» шляхом позиціонування нової продукції; впроваджено маркетингову стратегіюuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес формування маркетингової стратегії підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано загальну характеристику основних елементів маркетингової стратегії; визначено особливості Інтернет-маркетингу та його роль у формуванні маркетингової стратегії підприємства; розглянуто особливості розробки та впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств; надано характеристику діяльності підприємства ТОВ «Шоколадія»; зроблено економічний аналіз діяльності ТОВ «Шоколадія»; проаналізовано фінансове становища ТОВ «Шоколадія»; досліджено галузь кондитерських виробів для обґрунтування стратегічних рішень підприємства; сформовано маркетингову стратегію ТОВ «Шоколадія» шляхом позиціонування нової продукції; впроваджено маркетингову стратегіюuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ПОЗИЦІОНУВАННЯuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Шоколадія»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of marketing strategy of the enterprise (based on the materials of LLC "Shokoladia")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу