Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМартиненко, Валентин Віталійович
dc.date.accessioned2023-02-15T20:02:37Z
dc.date.available2023-02-15T20:02:37Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.citationМартиненко В.В. Удосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження нового продукту (за матеріалами ТОВ «Цех і Ко») / В.В. Мартиненко. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162215
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – процес удосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження нового продукту. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження нового продукту. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано особливості планування виведення на ринок нового продукту; визначено особливості застосування креативного підходу для удосконалення діяльності підприємства; розглянуто формування креативного потенціалу для стимулювання інноваційної діяльності; проаналізувано інноваційної діяльності промислових підприємств України в контексті успішної реалізації інноваційних проєктів; розглянуто загальну характеристику діяльності ТОВ «Цех і Ко» та його конкурентного оточення; проаналізовано техніко-економічних показників діяльності ТОВ «Цех і Ко»; проаналізовано фінансові показники діяльності ТОВ «Цех і Ко»; визначено основні етапи розробки нового товару на ринку аксесуарів для автомобілів; виявлено витрати, джерела фінансування розробки і впровадження у виробництво нового аксесуару для автомобіля та оцінити ефективністьuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – процес удосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження нового продукту. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження нового продукту. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано особливості планування виведення на ринок нового продукту; визначено особливості застосування креативного підходу для удосконалення діяльності підприємства; розглянуто формування креативного потенціалу для стимулювання інноваційної діяльності; проаналізувано інноваційної діяльності промислових підприємств України в контексті успішної реалізації інноваційних проєктів; розглянуто загальну характеристику діяльності ТОВ «Цех і Ко» та його конкурентного оточення; проаналізовано техніко-економічних показників діяльності ТОВ «Цех і Ко»; проаналізовано фінансові показники діяльності ТОВ «Цех і Ко»; визначено основні етапи розробки нового товару на ринку аксесуарів для автомобілів; виявлено витрати, джерела фінансування розробки і впровадження у виробництво нового аксесуару для автомобіля та оцінити ефективністьuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПЛАНУВАННЯ, НОВИЙ ВИД ПРОДУКТУ, КРЕАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬuk_UA
dc.titleУдосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження нового продукту (за матеріалами ТОВ «Цех і Ко»)uk_UA
dc.title.alternativeImproving the company's activities through the introduction of a new product (based on the materials of LLC "Tsekh and Co.")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу