Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСидоренко, Анастасія Євгенівна
dc.date.accessioned2023-02-15T20:07:45Z
dc.date.available2023-02-15T20:07:45Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.citationСидоренко А.Є. Формування стратегії розвитку (за матеріалами КП «Магдалинівський маслозавод») / А.Є. Сидоренко. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162217
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес формування стратегії розвитку підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано аспекти формування стратегічних орієнтирів розвитку підприємства; визначено цифрові технології в системі стратегічного управління підприємств агросфери; розглянуто управління стратегічним розвитком підприємства в умовах невизначеності; визначено особливості діяльності КП «Магдалинівський маслозавод»; зроблено аналіз основних техніко-економічних показників діяльності КП «Магдалинівський маслозавод»; проаналізовано фінансові показники діяльності КП «Магдалинівський маслозавод»; досліджено особливості розвитку молокопереробної галузі та конкуренції на ринку молокопродуктів; обґрунтовано заходи щодо впровадження нового товару КП «Магдалинівський маслозавод» та оцінити їх ефективністьuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес формування стратегії розвитку підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано аспекти формування стратегічних орієнтирів розвитку підприємства; визначено цифрові технології в системі стратегічного управління підприємств агросфери; розглянуто управління стратегічним розвитком підприємства в умовах невизначеності; визначено особливості діяльності КП «Магдалинівський маслозавод»; зроблено аналіз основних техніко-економічних показників діяльності КП «Магдалинівський маслозавод»; проаналізовано фінансові показники діяльності КП «Магдалинівський маслозавод»; досліджено особливості розвитку молокопереробної галузі та конкуренції на ринку молокопродуктів; обґрунтовано заходи щодо впровадження нового товару КП «Магдалинівський маслозавод» та оцінити їх ефективністьuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЯ, РОЗВИТОК, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ, НОВИЙ ТОВАР, ЕФЕКТИВНІСТЬuk_UA
dc.titleФормування стратегії розвитку (за матеріалами КП «Магдалинівський маслозавод»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of development strategy (based on the materials of СE "Magdalinovsky butter factory")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу