Listar 2021-2022 навчальний рік por fecha de publicación
Mostrando ítems 1-8 de 8
-
Стратегія просування зоологічних товарів на споживчому ринку
(2022-12-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ТОВ «ZooComplex» стратегію просування зоотоварів, виявлено проблеми, пов’язані із неефективною системою Інтернет-маркетингу, запропоновано шляхи побудови ... -
Розробка програми просування послуг на споживчому ринку
(2022-12-09)В даній кваліфікаційній роботі було розроблено програму просування послуг магазину музичних товарів. Об’єкт дослідження – комерційна діяльність підприємства під назвою «ТРЕМБІТА» (Юридична назва ТОВ «ТРЕМБІТА»), яке ... -
Формування комплексу маркетингових комунікацій для власної торгової марки ритейлера
(2022-12-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на товарів краси та здоров’я, також дослідженні внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) компанії. ... -
Розроблення маркетингової комунікаційної стратегії школи англійської мови FRIENDS English Club
(2022-12-09)У кваліфікаційній роботі досліджено підприємство – ТОВ «ФРЕНДС IНГЛIШ КЛАБ» у м. Дніпро. Робота має тісний зв'язок з роботами з інтернет маркетингових досліджень, бренд менеджменту, економічного обґрунтування маркетингових ... -
Стратегія просування товарів мережі магазинів на споживчому ринку
(2022-12-09)Об’єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю компанії на споживчому ринку. Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення та удосконалення теоретико-методологічних складових стратегії просування товарів мережі ... -
Формування маркетингової збутової стратегії промислового підприємства
(2022-12-09)Посилення конкуренції і насичення ринків продукцією змушують підприємства витрачати багато коштів і сил на просування продукції. Грамотне управління маркетингом має допомогти організації вижити в жорсткій конкуренції, ... -
Рекламна стратегія роздрібного підприємства в умовах кризи
(2022-12-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано внутрішнє середовище підприємства, маркетингову та рекламну діяльність підприємства, а також наявну рекламну стратегію. Також проаналізовано зовнішнє середовище підприємства, визначено ... -
Управління Інтернет-маркетинговими комунікаціями компанії на ринку побутової техніки України
(2022-12-09)Об'єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю компанії. Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення теоретико-методологічних аспектів управління Інтернет-маркетинговими комунікаціями компанії ...