Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛаврушко, Р. В.
dc.contributor.authorСергієнко, Е. О.
dc.date.accessioned2023-03-06T11:40:47Z
dc.date.available2023-03-06T11:40:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЛаврушко Р. В. Взаємодія з громадськістю як складова формування позитивного іміджу органів державної влади / Лаврушко Р. В., Сергієнко Е. О. // Молодь: наука та інновації : матеріали 10-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 23–25 листопада 2022 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2022.- С. 452-453uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162700
dc.description.abstractПитання ефективності та результативності процесу взаємодії громадян і органів державної влади має визначальне значення в розбудові демократичної правової держави та громадянського суспільства. Реалізація поставлених завдань може бути забезпечена шляхом цілеспрямованого формування позитивного іміджу органів державної влади. Імідж органів державної влади формується шляхом: практичних дій (прийнятих рішень) (10 %), усних заяв (40 %) чуток (20 %), стереотипного сприйняття (10 %), репутації (20 %). Виходячи з цього, застосовуються технології іміджмейкерства, спрямовані на те, аби: залучати та утримувати увагу громадськості; формувати установки на досягнення довіри; застосовувати психологічні методики самопрезентації; розвивати комунікативні здібності управлінця, аби йому вдалося завоювати аудиторію.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectгромадськістьuk_UA
dc.subjectоргани державної владиuk_UA
dc.titleВзаємодія з громадськістю як складова формування позитивного іміджу органів державної владиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk351uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу