Автоматизована методика аналізу постів в соціальній мережі Instagram
Zusammenfassung
Соціальні медіа, як платформи для обміну контентом, поширення інформації та публікації думок є предметом широкого спектру досліджень, які вивчали та вивчають онлайн-активність у сферах від політики та медіа до охорони здоров’я та комунікації у кризових ситуаціях [1]. У цій статті ми обговоримо наші методи та результати на прикладі публікацій в Instagram. Сьогодні в Instagram понад 1 мільярд користувачів. Це масштабний ринок, який можна оптимізувати, щоб збільшити популярність і залученість публікацій в Instagram. Тому, метою даної роботи є розробка методу, який автоматично аналізує публікації на основі нейронної мережі. Це дозволить визначити, які зміни допомагають збільшити охоплення контенту через лайки публікацій. Використовуючи цей метод, можна згенерувати оцінку для отримання найбільшої видимості та залучення Instagram підписників.