Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛиповська, Наталія Анатолівна
dc.contributor.authorАтаманчук, Петро Павлович
dc.date.accessioned2023-04-13T12:00:33Z
dc.date.available2023-04-13T12:00:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЛиповська Н. А. Професійне навчання публічних службовців яу умова реалізації професійного проєкту / Наталія Анатолівна Липовська, Петро Петрович Атаманчук // Державне управління та місцеве самоврядування. – 2020. – Вип. 4 ( 47). –С. 93-104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163039
dc.description.abstractМета дослідження – обґрунтувати необхідність підтримки системи професійного навчання державних службовців як необхідної умови модернізації державної служби. Методологічною основою роботи є соціокультурний підхід у поєднанні з методами соціологічної діагностики – анкетуванням та спостереженням. Обґрунтовані умови реалізації професійного проекту державного службовця в Україні. Наголошується, що збереження інтегрованої системи професійно-технічного навчання має значні переваги, такі як: забезпечення належного рівня та якості освітніх програм, формування професійно-освітнього та дослідницького середовища з урахуванням освітніх потреб державних службовців. Застосування результатів дослідження: Акцентовано увагу на необхідності внесення змін до Концепції реформування системи професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад щодо збереження пріоритету Національної академії державного управління та її регіональних інститутів. ȱв інтегрованій системі професійного навчання державних службовців. Доведено, що цілісна реалізація професійного проекту державних службовців можлива лише за умови збереження системи елітарної освіти.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the study is to substantiate the need to support the system of professional training of public servants as a necessary condition for the modernization of public service. The methodological basis of the work is a socio-cultural approach in combination with the methods of sociological diagnostics – questionnaires and observation. Substantiated conditions for the implementation of the professional project of civil servants in Ukraine. It is emphasized that maintaining an integrated system of vocational training has significant advantages, such as: ensuring the appropriate level and quality of educational programs, the formation of vocational education and research environment, taking into account the educational needs of public servants. Application of research results: Emphasis is placed on the need to amend the Concept of reforming the system of professional training of civil servants, heads of local state administrations, their first deputies and deputies, local government officials and deputies of local councils to preserve the priority of the National Academy of Public Administration and its regional institutes. ȱn the integrated system of professional training of public servants. It is proved that the integral implementation of the professional project of public servants is possible only if the system of elite education is preserved.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectпублічна службаuk_UA
dc.subjectмодернізаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійне навчанняuk_UA
dc.subjectpublic serviceuk_UA
dc.subjectmodernizationuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectpublic servantsuk_UA
dc.titleПрофесійне навчання публічних службовців яу умова реалізації професійного проєктуuk_UA
dc.title.alternativeProfessional training of public servants as a condition оf realization of professional projectuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk35.378.124.92uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу