Перегляд Секція «Маркетингові технології. Суспільні комунікації. Медіа-студії» по Автору "Лисенко, І. В."
Зараз показуються 1-3 з 3
-
Взаємозв’язок медіапланування та брендингу
Лисенко, І. В. (НТУ ДП, 2023)Взаємозв’язок медіапланування та брендингу є ключовим фактором успішної маркетингової стратегії. Використання різних медіаформатів та рекламних каналів дозволяє забезпечити широке охоплення цільової ... -
Тенденції розвитку маркетингових комунікацій
Лисенко, І. В.; Артеменко, К. Т. (НТУ ДП, 2023)Новітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до нових умов, вимог споживачів та науково-технічних ... -
Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними?
Лисенко, І. В.; Гавриш, Н. О. (НТУ ДП, 2023)Соціальна-відповідальність є характерною для підприємств діяльність яких допомагає суспільству і не шкодить йому та навколишньому середовищу. Брендам варто робити акцент не лише на максимізації прибутку, а ...