• Взаємозв’язок медіапланування та брендингу 

      Лисенко, І. В. (НТУ ДП, 2023)
      Взаємозв’язок медіапланування та брендингу є ключовим фактором успішної маркетингової стратегії. Використання різних медіаформатів та рекламних каналів дозволяє забезпечити широке охоплення цільової ...
    • Тенденції розвитку маркетингових комунікацій 

      Лисенко, І. В.; Артеменко, К. Т. (НТУ ДП, 2023)
      Новітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до нових умов, вимог споживачів та науково-технічних ...
    • Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними? 

      Лисенко, І. В.; Гавриш, Н. О. (НТУ ДП, 2023)
      Соціальна-відповідальність є характерною для підприємств діяльність яких допомагає суспільству і не шкодить йому та навколишньому середовищу. Брендам варто робити акцент не лише на максимізації прибутку, а ...