Пошук
Зараз показуються 1-3 з 3
Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними?
(НТУ ДП, 2023)
Соціальна-відповідальність є характерною для підприємств діяльність яких
допомагає суспільству і не шкодить йому та навколишньому середовищу. Брендам варто робити акцент не лише на максимізації прибутку, а ...
Взаємозв’язок медіапланування та брендингу
(НТУ ДП, 2023)
Взаємозв’язок медіапланування та брендингу є ключовим фактором успішної
маркетингової стратегії. Використання різних медіаформатів та рекламних каналів
дозволяє забезпечити широке охоплення цільової ...
Тенденції розвитку маркетингових комунікацій
(НТУ ДП, 2023)
Новітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в
безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до
нових умов, вимог споживачів та науково-технічних ...