Секція «Маркетингові технології. Суспільні комунікації. Медіа-студії»
Browse by
Recent Submissions
-
Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК
(НТУ ДП, 2023)Глобальні бренди стали невід’ємною складовою міжнародної маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій (ТНК). Такі бренди є найбільш впізнаваними та популярними на світовому ринку, вони мають широку ... -
Взаємозв’язок медіапланування та брендингу
(НТУ ДП, 2023)Взаємозв’язок медіапланування та брендингу є ключовим фактором успішної маркетингової стратегії. Використання різних медіаформатів та рекламних каналів дозволяє забезпечити широке охоплення цільової ... -
Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними?
(НТУ ДП, 2023)Соціальна-відповідальність є характерною для підприємств діяльність яких допомагає суспільству і не шкодить йому та навколишньому середовищу. Брендам варто робити акцент не лише на максимізації прибутку, а ... -
Маркетингова тактика взаємодії з хейтерами
(НТУ ДП, 2023)Після того, як компанія набула широкої відомості, вона може стати об'єктом ненависті з боку аудиторії. Це явище особливо поширене в соціальних мережах, і SMM- спеціалісти часто зіштовхуються з проблемою взаємодії ... -
Тенденції розвитку маркетингових комунікацій
(НТУ ДП, 2023)Новітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до нових умов, вимог споживачів та науково-технічних ...