Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКвітка, Сергій
dc.contributor.authorСтарушенко, Галина
dc.date.accessioned2023-04-19T10:48:10Z
dc.date.available2023-04-19T10:48:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКвітка С. Фактори підвищення міжнародних рейтингів українських закладів вищої освіти в умовах цифрової трансформації суспільства / Сергій Квітка, Галина Старушенко // Аспекти публічного управління. – 2012. – Т.9, №1. – С. 5-34.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163214
dc.description.abstractСтаття присвячена статистичному аналізу інструментарію оцінки міжнародної конкурентоспроможності закладів вищої освіти (ЗВО) на основі Вебометричного рейтингу університетів в умовах цифрової трансформації. Досліджено рейтинги ЗВО як сучасний інформаційний інструмент управління сферою освіти. Здійснено стислий огляд та аналіз досліджень і публікацій вітчизняних і зарубіжних науковців стосовно ролі рейтингів в якості механізму оцінювання ЗВО як освітніх і наукових центрів. З використанням професійної програми статистичної обробки даних STATGRAPHICS Centurion XV.I і методу головних компонент проаналізовано специфіку Вебометричних індикаторів та їх вплив на глобальний рейтинг провідних світових університетів. На основі статистичних оцінок виявлені причини недостатньо високих рейтингових позицій національних ЗВО в системі Вебометрікс. Розроблено пропозиції щодо підвищення показників представленості українських ЗВО в Інтернет- просторі, підняття їх міжнародного рейтингу за Вебометричними критеріями та якісного розвитку вітчизняної наукової й освітньої школи в контексті світових тенденцій. Результати дослідження можуть бути використаними органами управління та керівним складом українських ЗВО при розробці та коригуванні стратегій розвитку, а також фахівцями, які розроблюють, втілюють та оцінюють державну політику України у сфері вищої освіти.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the statistical analysis of the tools for assessing the international competitiveness of higher education institutions (HEIs) on the basis of the Webometric ranking of universities in terms of digital transformation.The ratings of ZVO as a modern information tool for education management are studied. A brief review and analysis of research and publications of domestic and foreign scientists on the role of ratings as a mechanism for assessing free economic education as educational and research centers. Using the professional statistical data processing program STATGRAPHICS Centurion XV.I and the principal components method, the specifics of Webometric indicators and their impact on the global ranking of the world's leading universities were analyzed. Based on statistical assessments, the reasons for insufficiently high rating positions of national free economic zones in the Webometrics system have been identified. Proposals have been developed to increase the representation of Ukrainian free economic zones in the Internet space, to raise their international rating according to Webometric criteria and to qualitatively develop the domestic scientific and educational school in the context of world trends. The results of the study can be used by the governing bodies and management of Ukrainian free economic zones in the development and adjustment of development strategies, as well as specialists who develop, implement and evaluate the state policy of Ukraine in the field of higher education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectрейтинг університетівuk_UA
dc.subjectВебометричний рейтинг університетівuk_UA
dc.subjectВебометріксuk_UA
dc.subjectWeb-індикаториuk_UA
dc.subjectпрограма STATGRAPHICSuk_UA
dc.subjectметод головних компонентівuk_UA
dc.subjectinstitutions of higher educationuk_UA
dc.subjectranking of universitiesuk_UA
dc.subjectWebometric rating of universitieuk_UA
dc.subjectWebometricsuk_UA
dc.subjectWeb-indicatorsuk_UA
dc.titleФактори підвищення міжнародних рейтингів українських закладів вищої освіти в умовах цифрової трансформації суспільстваuk_UA
dc.title.alternativeactors of raising international ratings of Ukrainian higher education institutions in the conditions of digital transformation of societyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk004(477)uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу