Пошук
Зараз показуються 1-7 з 7
Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)
Управління товарним асортиментом є однією з найважливіших складових
конкурентної стратегії підприємства. Особливо важливим воно є для
підприємства, яке працює на зарубіжних ринках. Питання про розширення або ...
Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)
Проблема підвищення конкурентоспроможності є вирішальною при
забезпеченні виживання та прибутковості підприємства в ринкових умовах
господарювання. Найперспективнішим шляхом підвищення якості продукції та ...
Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)
Управління асортиментом на промислових підприємствах- це основний і
один з найскладніших процесів, що протікають в комерційній діяльності,
спрямований на досягнення вимог раціональності асортименту. ...
Теоретичні основи ефективного управління конкурентоспроможністю підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)
Важливим атрибутом ринкової економіки є конкуренція. Сам ринок, механізм його дії не може нормально існувати без розвинутих форм конкуренції. Конкуренція - це суперництво між учасниками ринкового господарства ...
Роль управління персоналом у малому бізнесі
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)
На сьогодні малий бізнес в Україні та світі складає значний відсоток від
усіх підприємств, попри велику кількість такого розміру бізнесу, ефективність
саме малого бізнесу в Україні — суперечливе питання, яке ...
Сутність управління збутовою логістикою підприємства
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)
Організація збуту в системі підприємства і його управління виконує вельми важливу роль в тому значенні, що здійснює зворотний зв'язок виробництва з ринком, є джерелом інформації про попит і потреби споживачів.
Нематеріальні активи підприємств
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)
У сучасних умовах господарювання підприємства все більше вдаються до
використання довгострокових ресурсів, зокрема, нематеріальних активів. Вони
стають все більш важливим елементом оцінки вартості ...