Пошук
Зараз показуються 1-3 з 3
Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)
Управління товарним асортиментом є однією з найважливіших складових
конкурентної стратегії підприємства. Особливо важливим воно є для
підприємства, яке працює на зарубіжних ринках. Питання про розширення або ...
Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)
Управління асортиментом на промислових підприємствах- це основний і
один з найскладніших процесів, що протікають в комерційній діяльності,
спрямований на досягнення вимог раціональності асортименту. ...
Підвищення ефективності закупівельної логістики підприємства шляхом використання аутсорсингу
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)
В сучасних умовах вітчизняного ринку становище виробничого підприємства напряму залежить від його конкурентоспроможності. Конкурентоспроможність насамперед залежить від якості обслуговування підприємством ...