Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВаганян, Рената Тігранівна
dc.contributor.authorБондаренко, Людмила Анатоліївна
dc.date.accessioned2023-06-21T07:39:35Z
dc.date.available2023-06-21T07:39:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationВаганян Р. Т. Удосконалення якості послуг туристичного підприємства / Ваганян Рената Тігранівна, Бондаренко Людмила Анатоліївна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 419-421.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163646
dc.description.sponsorshipРозвиток туристичних послуг залежить від динаміки туристичної галузі в багатьох регіонах, розвиненості ІТ, соціальних, економічних та демографічних факторів. Управління якістю туристичних послуг це складний багатогранний процес, що інтегрує діяльність різних суб’єктів господарювання, метою якої є максимальне задоволення потреб споживачів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectтуристисчні послугиuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleУдосконалення якості послуг туристичного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу