Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГерасименко, А. О.
dc.contributor.authorШирін, Л. Н.
dc.date.accessioned2023-06-21T11:49:08Z
dc.date.available2023-06-21T11:49:08Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationГерасименко А. О. Результати моделювання навантажень на монорейковий став підвісних доріг при транспортуванні великотоннажних вантажів / Герасименко А. О., Ширін Л. Н. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 15-16uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163677
dc.description.abstractІнтенсифікація гірничопідготовчих робіт та впровадження механізованих очисних комплексів нового покоління на шахтах Західного Донбасу (ЗД) обумовили необхідність удосконалення транспортно-технологічних схем допоміжного транспорту. В зарубіжній практиці швидкісного проведення дільничних виробок поширено використання дизельних підвісних монорейкових доріг (ПДМ). Дослідженнями (Ширін та ін, 2014; Булат та ін., 1999) доведено, що в специфічних умовах шахт ЗД ефективність використання ПДМ залежить від швидкості рухомого складу та технічного стану виробок. Останнє обумовлено тим, що при традиційних схемах кріплення монорейкового ставу до металевих арок виникають динамічні навантаження, які провокують рух порід покрівлі та порушення перерізу дільничних виробок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectпідвісна дорогаuk_UA
dc.subjectгірничопідготовчі роботиuk_UA
dc.subjectтранспортування великотоннажних вантажівuk_UA
dc.titleРезультати моделювання навантажень на монорейковий став підвісних доріг при транспортуванні великотоннажних вантажівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk625.143.482uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу