Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПривалова, Аліна Юріївна
dc.contributor.authorДубєй, Юлія Володимирівна
dc.date.accessioned2023-06-22T07:11:13Z
dc.date.available2023-06-22T07:11:13Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationПривалова А. Ю. Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності / Привалова Аліна Юріївна Дубєй Юлія Володимирівна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 473-475.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163689
dc.description.abstractУправління товарним асортиментом є однією з найважливіших складових конкурентної стратегії підприємства. Особливо важливим воно є для підприємства, яке працює на зарубіжних ринках. Питання про розширення або звуження асортименту продукції, що продається, може мати різні рішення залежно від цілого комплексу конкретних умов: галузь, конкуренти, розміри підприємства та інші кон'юнктурні складові.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectформування асортименту підприємстваuk_UA
dc.subjectуправління підприємствомuk_UA
dc.subjectтооварна політика підприємстваuk_UA
dc.titleУправління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу