Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorХодус, Тетяна Сергіївна
dc.contributor.authorГорпинич, О. В.
dc.date.accessioned2023-06-22T08:09:31Z
dc.date.available2023-06-22T08:09:31Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationХодус Т. С. Підвищення конкурентоспроможності підприємства малого бізнесу при удосконаленні маркетингових стратегій розвитку / Ходус Тетяна Сергіївна, Горпинич О. В.// Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 488-490.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163701
dc.description.abstractВ повоєнній економіці України конкурентоспроможність залишиться вирішальним фактором успіху бізнесу й економічної безпеки, а механізм формування ефективних підходів до вибору конкурентних переваг також є актуальним в підприємницькій діяльності. Для досягнення довготривалого успіху робота по забезпеченню конкурентоспроможності підприємства має здійснюватися в усіх сферах та за всіма аспектами його діяльності, зокрема в маркетинговій сфері, ключове значення якого мають дослідження й прогнозування ринку, система просування та збуту товару, ціноутворення, рекламна діяльність, обслуговування споживача.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectуправління підприємствомuk_UA
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності підприємства малого бізнесу при удосконаленні маркетингових стратегій розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу