Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛисенко, І. В.
dc.contributor.authorАртеменко, К. Т.
dc.date.accessioned2023-06-26T11:25:30Z
dc.date.available2023-06-26T11:25:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЛисенко І. В. Тенденції розвитку маркетингових комунікацій / Лисенко І. В., Артеменко К. Т. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 434-436uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163768
dc.description.abstractНовітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до нових умов, вимог споживачів та науково-технічних процесів, що відбуваються у сучасному світі. Прийнято вважати, що персональний продаж, PR, стимулювання збуту та реклама є класичними видами маркетингових комунікацій. У наш час вони поступово переходять на сучасні інноваційні процеси, що щільно переплітаються з інтернет- ресурсами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectнауково-технічні процесиuk_UA
dc.subjectінструменти маркетингуuk_UA
dc.subjectтенденції розвитку маркетингових комунікаційuk_UA
dc.titleТенденції розвитку маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk339.138uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу