Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПіддубна, Марія Олександрівна
dc.contributor.authorПушкіна, Олена Вікторівна
dc.date.accessioned2023-06-30T09:49:44Z
dc.date.available2023-06-30T09:49:44Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationПіддубна М. О. Правова охорона та захист торгівельної марки як об’єкта права інтелектуальної власності / Піддубна Марія Олександрівна, Пушкіна Олена Вікторівна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 620-624.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163909
dc.description.abstractКожен бізнесмен бажає, щоб його підприємство відрізнялося від конкурентів і мало конкурентну привабливість перед своїми потенційними клієнтами. Деякі підприємці користуються маркетинговими та піар-агенціями, розробляючи певні стратегії з просування своїх послуг або товарів. Однак в обранні будь-якої стратегії все починається однаково — з розробки логотипу. Докладається чимало зусиль для створення унікальної та привабливої «картинки», яка одразу б запам'ятовувалася, асоціювалася з певною компанією та її діяльністю. Ця «картинка», цей логотип є нічим іншим як торговельною маркою або знаком для товарів і послуг, що також потребує захисту від посягань недобросовісних конкурентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectправо інтелектуальної власностіuk_UA
dc.subjectзахист торгівельної маркиuk_UA
dc.subjectміжнародна класифікація товарівuk_UA
dc.titleПравова охорона та захист торгівельної марки як об’єкта права інтелектуальної власностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу